dimarts, 7 d’octubre del 2008

Noves incidencies

Ja s'ha comunicat al Patronat la incidencia del parking.
Per altre banda, sembla que estan arreglant la vorera, pero qui? i de quina manera? Tal com ho fan no sembla que sigui per posar-hi rajoles.
Veí 67.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina incidència hi ha hagut al pàrquing?

Veïns 53

Anònim ha dit...

Suposo que es refereix al mal tancament de la porta del pàrquing.

Veïns 86.

Anònim ha dit...

Sobre la vorera de davant de l'entrada, sembla més aviat que sigui una actuació provisional, un simple formigonat que eviti els entollaments i forats de la terra, perquè més aviat sembla que hi vulguin continuar fer circulant camions i vehicles per a les obres del costat. M'imagino que si no fem una reclamació, la cosa va per llarg, ja que al nostre costat encara hi han de fer un altre edifici d'unes 4 o 5 plantes.

Veí 106

Anònim ha dit...

Si alguien necesita algún mando a distancia del parking extra, antes de ir a la tienda, llamad al número que sale en el mando(93 334 75 00) y avisad que sois vecinos de Sancho de Ávila, puesto que el mando viene codificado de fábrica.(Lo digo por que yo tengo que volver a buscar uno codificado y devolver el que me han vendido, que no va).
El precio son 38,28 euros y ésta es la dirección

Por lo que me dijeron en la tienda, el tiempo que tarda la puerta en cerrarse, puede estar comprendido entre 5 y 90 segundos. Cuando venga el técnico se le dice el tiempo y él lo cambia.

La incidencia del parking debe ser que la puerta no se cierra del todo, ¿no?

Anònim ha dit...

Us felicito per aquesta bona idea. D'altra banda jo tinc un dubte en relació al pàrking: si el comandament no funciona ¿on està el pany? no l'he sapigut trobar.

La Comissió Gestora de la Comunitat de Veïns de SdA 119, Barcelona ha dit...

La porta del parking sembla que aquesta tarda ja tanca be.
El pany es per la banda de dins (per obrir-lo manualment).
El temps de tancament seria bo que es posi ben curt, uns 5 a 10 segons estaria be.
I de la vorera, jo ja he reclamat (i m'han obert fitxa) al 010. Sisplau, feu-lo tambe vosaltres.
Veí 67.

Anònim ha dit...

Hola veins, sóc el V13 i tinc un parell de dubtes :

- com s'ha d'acabar de fer per reclamar desperfectes ?

- com es fa aixó que en diuen " purgar " la calefacció ?

Un agraiment molt sincer per la comissió gestora per la implicació.

La Comissió Gestora de la Comunitat de Veïns de SdA 119, Barcelona ha dit...

Responent al veí 13: he posat les respostes abaix de tot, a la seccio "Kit de Benvinguda".

Anònim ha dit...

Moltes gràcies !!