dimarts, 11 de novembre del 2008

Novetats i gestions en marxa

Benvolguts veins i veines, les novetats a dia d'avui son les següents:
- Legal: s'espera aconseguir la Llicencia d'Activitats i el Llibre d'Actes oficial la setmana vinent. Es un requisit per poder contractar res.
- Permis del Gual: pendent de lo anterior.
- Pressupost general: l'Administrador esta preparant el pressupost general que inclou les principals despeses que s'han d'assumir aquest any (neteja, assegurança, previsio de fons, gual, etc.). S'haura d'aprovar en Junta de propietaris. 
- Junta: tan aviat es tingui el pressupost general (aquesta setmana probablement), es convocara a Junta de veins per tal de presentar-los i valorar-los, i aprovar-los si es el cas. No sera feina de la Junta avaluar els continguts (que es portaran per qui vulgui analitzar-los), sino les quantitats (la CG fara aquesta gestio). El lloc de la Junta sera al Parking, com en altres ocasions. S'avisara del dia i hora aqui, i amb un cartell a l'entrada. 
- Despeses generals: com es va dir, el Patronat esta assumint (fins Desembre) algunes despeses generals (llum, ascensors, aigua, etc.), fins que ens acabem de constituir formal i completament com a Comunitat de Propietaris. Pero no vol dir que s'incloguin totes les despeses, per tant molt probablement ens tocara la part proporcional de lo que correspongui.
- Neteja: ja es tenen varis pressupostos que van (al mes i sense IVA) des de 417,60 € fins a 1.020,80 €, i des de 116,00 € fins a 410,60 € per la part del parking. Es algo complicat per que cadascun o proposa de forma diferent, diferents intensitats, diferents netejes, etc. S'esta negociant per aconseguir que al menys es faci la neteja inicial per avançat mentres resolem el tema formal de l'adjudicacio.
- Temes pendents amb el Patronat (calefaccio solar, parking, filtracions): aquesta setmana hi haura una altre visita tecnica per avaluar els avenços.
- Ascensors FAIN: continuen els problemes... Avui ja estaven arreglant l'esquerre avariat. 
- Tancament terrasses: ja sabem la resposta oficial: no es poden tancar. Encara aixi, s'esta mirant de trobar vies alternatives coherents amb la legalitat. Ja s'ha contactat un tecnic i s'estan avançant consultes. Ja s'ha dit que no sera rapid ni facil. 
- Publicitat i dades personals: a consulta d'algu, es vol comunicar que s'intenta tindre tota la cura de no publicar mai dades que es puguin considerar personals o d'ambit privat. Mai es fara public un nom de vei o veina, o matricula de cotxe, ni tampoc es faran publics pressupostos o propostes d'empreses. Es considera que es tracta de informacio reservada que nomes es pot comunicar en l'ambit privat o de la Junta, en respecte i benefici de tots.
Salutacions,
El President, Veí 67.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Creiem que falten a comentar un parell de coses amb el Patronat:

- El sistema de tancament de la porta de l'entrada i el pàrquing (ens haurien de posar el sistema per a que tanquin soles)

- L'estructura de "fusta" que tenim a l'exterior de l'edifici i que s'està bufant cada cop més!

No sabem si ja s'estan tractant aquests temes, només és per recordar-los ja que pensem que són molt importants de tractar abans de que el patronat "passi" definitivament de nosaltres!

Veïns 86

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per tota la feinada!
Jo només volia demanar que, dintre del possible, es convoqui la junta a partir de les 20h. Moltes gràcies,

Veïns 53

Anònim ha dit...

hola sóc el veí del 2 6, abans de tot felicitar al president per la feina que està fent... gràcies

per altra banda, a mi personalment m'aniria bé que les reunions o fossin un dimecres o un dijous i si fossin un altre dia, a partir de les 17h.
crec que és un tema del qual hauríem de posar-hi acord.
gràcies

Anònim ha dit...

hola sóc el veí del 2 6, abans de tot felicitar al president per la feina que està fent... gràcies

per altra banda, a mi personalment m'aniria bé que les reunions o fossin un dimecres o un dijous i si fossin un altre dia, a partir de les 17h.
crec que és un tema del qual hauríem de posar-hi acord.
gràcies

La Comissió Gestora de la Comunitat de Veïns de SdA 119, Barcelona ha dit...

Temes pendents: ahir varen venir l'arquitecte del Patronat, el tecnic de la Constructora, i l'Administrador. Es van repassar tots els temes pedents i es reactiven alguns que semblaven aturats.

Reunions de Junta: com es logic, sera imposible trovar un dia i hora que li vingui be a tot hom, si be farem el posible de conformar la majoria. Enteneu que no es nomes veins sino, que tambe personal del Patronat i l'Administrador.

Anònim ha dit...

Hola de nou,

He comentat el primer post sense veure les actualitzacions.

Novament moltes gràcies per tota la feinada!

Ja ens avisareu per la junta.

Salutacions,

veïna 88