dimecres, 31 de desembre del 2008

Acta de la Assemblea General Extraordinaria del 22/12/08

(Nota: rebreu copia completa en paper a les vostres busties)


A la ciutat de Barcelona, essent les 19,30 hores del 22 de Desembre de 2.008, es reuneixen en Assemblea General Extraordinària i en segona convocatòria, els copropietaris presents i representats, de la Comunitat de Propietaris de l’Immoble senyalat amb el número 119 delCarrer Sancho d’Avilà, amb expressió dels seus coeficients o quotes de participació de propietat;

 

Copropietaris Presents i/o Representats:

 

- Ocultar texto citado -
................................
..........................................

Total de copropietaris presents                                                                 44,4050%

Total de copropietaris absents                                                                  55,5950%

 

El lloc de la reunió, es el previst en la convocatòria cursada en legal forma, sent l’ordre del dia previst el següent;

 

1º.- Constitució de la Comunitat de Propietaris.

2º.- Ratificació de la Junta de Propietaris electa.

3º.- Presentació, estudio i aprovació, si procedeix, del pressupost ordinari para l’exercici corresponent al 2.009.

4º.- Aprovació de las quotes ordinàries per sufragar l’avantdit pressupost.

5º.- Estudi, debat i aprovació, si procedeix, del Reglament d’Ordre Interior de la Comunitat de Propietaris.

6º.- Precs i preguntes.

 

Oberta la sessió per el Sr. Armengol Torres, President de la Comunitat de Propietaris, i actuant el Sr. Rafael de Jaumar Vilas, com a Secretari-Administrador, es procedeix a prendre els acords que a continuació es transcriuen i tot això en base a l’ordre del dia establert;

 

Punt Primer: D’acord a l’establert en el Capítol III relatiu al Regim Jurídic de la Propietat Horitzontal a la vigent Llei 5/2006, de 10 de maig, del Llibre Cinquè del Codi Civil de Catalunya, s’aprova per unanimitat dels presents i representats amb dret a vot la constitució de la Comunitat de Propietaris de l’immoble senyalat amb el numero 119 del Carrer de Sancho d’Àvila de Barcelona.

 

Punt SegonS’aprova per unanimitat dels presents i representats amb dret a vot la ratificació en els càrrecs de la Junta de Govern de la Comunitat de Propietaris a l’actual President el Sr. Armengol Torres ....., Vice-President el Sr. Lluis Estrella Pastor ......, Vocal la Sra. Núria Roman Hernández, i com Secretari-Administrador el Sr. Rafael de Jaumar, qui gira comercialment mitjançant la mercantil 122DEGESSER, S.L.

 

Punt TercerS’aprova per unanimitat dels presents i representats, amb dret a vot, el pressupost ordinari que tot seguit es detalla per el període compres entre el 01/01/2009 al 31/12/2009, que puja en el seu conjunt a cinquanta set mil nou-cents setze euros amb seixanta nou cèntims (57.916,69.-€).

 

Despeses A)     Coeficient General;

Dotació Fons de Reserva                       3.000,00.-€

Pagament                                                 128,17.-€

Assegurança Finca                                 2.877,28.-€

Despeses B)     Coeficient Escala;

Aigua Finca                                               200,00.-€

Elect. Escala                                         16.800,00.-€

Neteja Escala                                         6.000,00.-€

Manteniment Ascensor                          2.969,60.-€

Telefonia Ascensor                                    649,68.-€

Despeses C)     Coeficient Pàrking

Aigua Incendis                                          150,00.-€

Electricitat                                            13.200,00.-€

Neteja Pàrking                                       2.400,00.-€

Manteniment Porta                                   342,20.-€

Despeses E)     Parts Iguales Escala i Local

Honoraris Administrador                        7.061,64.-€

Despeses F)     Parts Iguals Pàrking

Honoraris Administrador Pàrking           2.138,12.-€

 

El Secretari Administrador, concreta que l’avantdit pressupost es una primera aproximació i que en aquest primer exercici, s’haurà de fer un tancament provisional en sis mesos per poder verificar la correcció o desviació del mateix, i concretar si hi ha més despeses, de les fins ara conegudes.

 

S’acorda per unanimitat facultar a la Junta Directiva, per tal de que, dins dels imports màxims fixats en el pressupost triïn una empresa de neteja, amb l’intensitat de l’escala dos cops per setmana i el pàrking un cop cada quinzè dies i la rampa principal cada setmana.

 

El Secretari Administrador remetrà al President per mail el pressupost de l’empresa AXA, per concerta l’assegurança, i penjar-la en el blog, a fi de que els Srs. copropietaris tinguin coneixement exacte del contingut i cobertures, i per si es de l’interès d’algun copropietari presentar d’altres pressupostos d’assegurança.

 

Punt Quart: A fi de sufragar l’avantdit pressupost ordinari per l’any 2009 i, per unanimitat dels presents i representats amb dret a vot, s’aproven les quotes ordinàries de provisió de fons per els imports senyalats en la relació que ja es va remetre juntament amb la citació a la present reunió i que aquí es dona per reproduïda. Després de la votació s’acorda per majoria que les provisions de fons es passin al cobrament amb una periodicitat trimestral entre els dies u i set del primer mes de cada trimestre.

 

Punt Cinquè: Desprès de la lectura i debat de l’esborrany de Reglament d’ordre intern de la Comunitat que es va remetre als copropietaris juntament amb la convocatòria a la present reunió, s’acorda que es farà una reunió especifica per l’aprovació del mateix, i prèviament es tornaran a penjar al blog de la Comunitat de Propietaris, a fi i efecte que els Srs. Copropietaris puguin fer les observacions que entenguin necessàries, i amb les modificacions que a continuació s’indiquen;

 

·          En cas que no es presenti un copropietari per presidir la Comunitat de Propietaris, la designació es faci en ordre descendent i correlatiu entre les diferents entitats destinades a habitatge.

·          S’intentarà trobar una proposta adient al tema del tancament de terrasses, que conciliï els interessos dels Srs. Copropietaris, i la normativa urbanística, i es requerirà als copropietaris que hagin efectuat tancaments de terrasses, que aportin l’oportuna i necessària llicencia d’obres municipal, i certificat emes per un instal·lador de gas autoritzat, on s’acrediti que la instal·lació esta a normativa.

·          Incorporar "bicicletes" a mes a mes de vehicles de motor, el que es pot aparcar a les places (sense que molestin a la resta).

 

Punt Sisè: En el torn de precs i preguntes es presenten les següents qüestions:

 

Els Srs. copropietaris exposen les qüestions que continuen pendent de resolució per comunicar una altra vegada al Patronat Municipal de l’Habitatge els mateixos,

 

·  Pis 11º 5ª; hi ha defectes en la coronació del edifici, i falta al seu entendre una mínima protecció amb una planxa per protegir de la pluja els aires condicionats.

·  La reparació del remat de façana entre el local i la primera planta.

·  Ascensor; Continua fallant, s’acorda que els Srs. Copropietaris comuniquin per mail al Secretari Administrador les anomalies i ordres de reparació o incidències, a fi de fer un control de les mateixes, i comunicar-les per escrit a l’empresa instal·ladora. Demanar pressupost per instal·lar claus en les botoneres del pàrking –1, -2, i –3, a fi de limitar l’accés.

·  Mirar les fissures a la porta ascensor pta -2

 

Altres qüestions d’interès que s’exposen;

 

·  Es fa una crida als Srs. Copropietaris a fi i efecte que procurin per la neteja de la finca fent un bon us dels elements comuns, i que l’empresa de neteja instal·li cubells per la brossa al pàrking i a l’escala.

·  Repàs de les claus de la finca, mirant la possibilitat de posar claus en la part exterior de les portes del pàrking, per impedir el accés als habitatges de persones sense autorització des del pàrking.

·  Porta d’accés rodat al pàrking; El President informa que s’ha reduït al màxim el temps d’espera per que es tanqui, i es prega als Srs. copropietaris que esperin a que la porta es tanqui, precisament per evitar que puguin accedir a la finca persones alienes a la mateixa.

·  Repàs de les llums de la finca per verificar que els automatismes funcionencorrectament i estalviar el màxim en consum de llum.

·  ONO: un veí proposa recollir interessats en que s’instal·li la fibra òptica de ONO a la finca. Cal un mínim del 1/5 de veins. Es recolliran interessats pel Blog.

·  Demanar pressupost per instal·lar un mirall a la sortida del pàrking

  

I no havent més assumptes que tractar s’aixeca la sessió sent les 22,15 hores del dia assenyalat al inici de la present acta.

  

 

Vist i plau President                                                               Secretari-Administrador