dijous, 29 de gener del 2009

Acta de la CG del 5/1/09

A la ciutat de Barcelona, sent les 16 hores i trenta minuts del dia 5 de gener de 2009, es reuneix la Junta Directiva de la Comunitat de Propietaris del Immoble assenyalat amb el nº 119, del Carrer Sancho d’Avila d’aquesta ciutat, formada per el  President el Sr. ......., Vice-President el Sr. .........., Vocal la Sra. .............., i com Secretari-Administrador el Sr. Rafael de Jaumar.

Son examinats els següents assumptes i presos els acords que a continuació es signifiquen:

Neteja de la finca; En compliment del acords presos a la Junta Extraordinària del passat dia 22/12/2008, on es faculta a la Junta Directiva, per tal de que, dins dels imports màxims fixats en el pressupost triessin una empresa de neteja, amb l’intensitat de l’escala dos cops per setmana i el pàrking un cop cada quinzè dies i la rampa principal cada setmana, es selecciona les dues empreses que per preu s’ajusten mes a dita proposta, això es, les mercantils:

“TESCO S.L.”                             SERVEIS ESCALA

2 Cops a la setmana         :             Escombra i fregar el terra del vestíbul.

                                                    Desempolsegat del mobiliari.

                                                    Neteja de la cabina de l’ascensor.

                                                    Neteja dels vidres de la porta d’accés.

1 Cop a la setmana          :             Escombrar i fregar la totalitat de l’escala.

1 Cop al mes                   :             Neteja de vidres.

                                                    Desempolsegat de les baranes.

Anual                              :             Enllustrat del vestíbul.

                                           SERVEIS PARKING

Quinzenal                        :             Escombrat de les zones d’accés al pàrking.

                                                    Escombra i fregar les escales d’accés al pàrking.

1 Cop al mes                   :             Escombrat de les zones lliures i recollida de brossa.

                                                    Escombrat de la escala i rampa d’accés.

                                                    Desempolsegat de la porta d’accés.

                                                    Neteja de teranyines.

“BCN SERVICIOS S.L.”               SERVEIS ESCALA

2 Cops a la setmana         :             Primer dia neteja escala blava, replans i vestíbul.

                                                    Segon dia neteja escala vermella, replans i vestíbul.

Cada dos mesos               :             Neteja de vidres.

                                           SERVEIS PARKING

1 dia a la setmana            :             Neteja General.

                                                    Escombrat de la rampa d’accés.

                                                    Eliminació de teranyines.

Amb preferència a la primera que te un preu mes ajustat, sempre i quan pugui començar la neteja la setmana del 12 al 16 de gener.

Es comenten el següents temes, 

Actes contraris a la convivència; Es manifesta que hi ha veïns que han trobat puntes de cigarretes, "colilles", al seu balcó i que son tirades des de els pisos superiors, es prega als veïns que s'abstinguin de dites actuacions que son totalment contraries a la bona convivència.

Es recorda als Srs. copropietaris que la bona conservació de la finca correspon a tots/es, i per això es prega que, be si u fan personalment o mitjançant personal contractat al efecte que, les mercaderies i demés objectes de gran volum siguin traslladat de forma adequada i en qualsevol cas per el muntacàrregues i no per l'ascensor.  

Remissió de l'acta.- S'acorda la remissió de la present als propietaris.

No havent mes assumptes a tractar s’aixeca la sessió sent las 17 hores del dia assenyalat a l’inici de la present acta.

3 comentaris:

La Comissió Gestora de la Comunitat de Veïns de SdA 119, Barcelona ha dit...

Cal aclarir que finalment la primera empresa seleccionada es va descartar per no voler ajustar-se al pressupost acordat, per tant es va asignar finalment el contracte a la segona empresa (BCN) en la llista de preseleccionades.

Anònim ha dit...

Hola,

No sembla pas que la rampa d'accés al parking i àrees colindants es netegin cada setmana, ja que encara hi ha fulles i altres restes que hi són des de la tardor. Tampoc s'ha netejat gens ni mica l'escala de sortida d'emergència o d'accés directe des de carrer. A més, la primera neteja en canviar-se de dia no es va notificar el dia i van deixar els cotxes plens de pols (senyal que ho van fer manual enlloc d'utilitzar una màquina netejadora amb xorrejat d'aigua o simplement algun tipus d'aspiradora industrial, que hagués estat el més apropiat). Mal inici també d'aquesta empresa, no?

Anònim ha dit...

si un mal inicio nada mas hay que fijarse de que manera limpian el interior de los ascensores (puertas de acero inox. y botonera)dejandolo peor que antes, por no utilizar los limpiadores adecuados para ese fin.