Aquest es el blog de la Comunitat de Veïns de “Sancho de Ávila 119”.
Aquí els veïns i veïnes podran trobar aquella informació més rellevant en relació a la comunitat, novetas, incidències, així com també fer-lo servir com a mitjà de comunicació entre nosaltres. Participeu!
divendres, 30 d’octubre del 2009
Reparacions pendents del Patronat
El dimarts la constructora es va comprometre a començar les obres del balco de la part de baix per la propera setmana.
Tambe s'ha tornat a reclamar lo pendent de subsitituir els vidres als veins que queden per solucionar.
Es preveu deixar-ho tot enllestit en tres setmanes.
8 comentaris:
Anònim
ha dit...
El tema dels boquetes que tenim als sostres del passadís d'entrada a les vivendes, també els arreglaran???
I EL TEMA DEL SISTEMA D'AIGUA CALENTA SOLAR PER ALS VEÏNS QUE "ENCARA" NO ENS FUNCIONA??!! REPETEIXO: I L'ARRANJAMENT DEL SISTEMA D'AIGUA CALENTA SOLAR ALS VEÏNS QUE PORTEM MÉS D'UN ANY RECLAMANT QUE S'ARRANJI??? AIXÒ NO HO RECLAMEN AL PATRONAT??
A mi també m'agradaria saber quan arreglaran el tema del Sistema d'agua calenta solar, a més a més que encara que no estigui activat jo no tinc gaire aigua calenta, hi ha algún veí que també tingui aquest problema??? V94
Es reclama tot. Si hi ha algun vei que pensa que la CG o l'administrador no en fem prou, teniu a la vostre disposicio els telefons de reclamacio tant del Patronat com dels del aigua calenta, etc. Proveu de fer vosaltres el seguiment, poseu a prova vosaltres mateixos la vostra paciencia, els vostres nervis, i els limits de la cortesia. Proveu-ho!!!
Sr President, per la meva part li demano disculpes... Ha de ser molt estressant ser el President d'una nova comunitat de 88 propietaris... En tot cas, en cap moment es posa en dubte que no s'estiguin fent coses, ni molt menys... ALmenys, per la nostra part, preguntem per tal de saber com van anant les coses, donat que no anem fent més reunions, i si que s'intenta mantenir el blog al dia, però bé, no tenim la informació tan aviat com ens entren els dubtes. Dispensi les molèsties, en cap moment hem intentat ni faltar-li el respecte ni fer-lo sentir malament. ALtrament, puntualitzem la bona tasca que esta fent per aquesta comunitat i en cap moment es posa en dubte la seva dedicació.
8 comentaris:
El tema dels boquetes que tenim als sostres del passadís d'entrada a les vivendes, també els arreglaran???
V41
I EL TEMA DEL SISTEMA D'AIGUA CALENTA SOLAR PER ALS VEÏNS QUE "ENCARA" NO ENS FUNCIONA??!! REPETEIXO: I L'ARRANJAMENT DEL SISTEMA D'AIGUA CALENTA SOLAR ALS VEÏNS QUE PORTEM MÉS D'UN ANY RECLAMANT QUE S'ARRANJI??? AIXÒ NO HO RECLAMEN AL PATRONAT??
v106
A mi també m'agradaria saber quan arreglaran el tema del Sistema d'agua calenta solar, a més a més que encara que no estigui activat jo no tinc gaire aigua calenta, hi ha algún veí que també tingui aquest problema???
V94
Es reclama tot. Si hi ha algun vei que pensa que la CG o l'administrador no en fem prou, teniu a la vostre disposicio els telefons de reclamacio tant del Patronat com dels del aigua calenta, etc. Proveu de fer vosaltres el seguiment, poseu a prova vosaltres mateixos la vostra paciencia, els vostres nervis, i els limits de la cortesia. Proveu-ho!!!
Sr President, per la meva part li demano disculpes... Ha de ser molt estressant ser el President d'una nova comunitat de 88 propietaris... En tot cas, en cap moment es posa en dubte que no s'estiguin fent coses, ni molt menys... ALmenys, per la nostra part, preguntem per tal de saber com van anant les coses, donat que no anem fent més reunions, i si que s'intenta mantenir el blog al dia, però bé, no tenim la informació tan aviat com ens entren els dubtes.
Dispensi les molèsties, en cap moment hem intentat ni faltar-li el respecte ni fer-lo sentir malament. ALtrament, puntualitzem la bona tasca que esta fent per aquesta comunitat i en cap moment es posa en dubte la seva dedicació.
V41
Ja han començat a prendre mesures pel tema de la façana.
Bon dia,
Una consulta,
Si tengo pendiente alguna reparación en mi piso, a que teléfono tendría que llamar?
Gracias!!
El Administrador es quien coordina las reparaciones y es quien os pone en contacto con el Patronat en su caso.
Publica un comentari a l'entrada